torsdag 1 oktober 2009

Så härligt inspirerad....

...blir jag av den här boken jag köpt på Lilla Provence. Bilderna får det att klia i hela kroppen, man vill bara tokbörja fixa över allt hemma men det går ju inte:). En sak i taget och var sak har sin plats som Alfons pappa säger. Själva boken är ju en vacker inredningsdetalj i sig. Tog lite foton på boken som heter "Romantiska hem och inspiration i vitt". Har tagit fler foton men bloggen tjorvar och det går inte att lägg in bilder nu:(. Hoppas det löser sig till imorgon. Karm på er alla där ute!

10 kommentarer:

Vända blad sa...

Hallojsan! Är också väldigt sugen på den där boken...bara framsidan är ju så läcker!
Håller på och försöker göra ett inlägg men blogger bara jäklas, den vill inte ta emot bilderna! Grrr!
Ska prova lite senare ikväll...
Kram Maria

LjuvligtLantligt sa...

Hej i stugan!

Jag ska fota mina mini-kransar oxå.. Stjärnorna jag pratade om får givetvis min fingefärdiga ;) sambo göra men låta mig pynta dem. Åhhh vad avis jag är på boken..inte bra att ha Lilla provence på så nära avstånd va? hade lätt spenderat halva min lön där... :)

Kram Git.

AkH sa...

Ja, det blir mycket man vill göra när man får så mycket inspiration!
Denna bok blir jag nyfiken på nu!
Ha en bra kväll!
Anna-Karin

Sari sa...

Ja, den där boken är man ju riktigt sugen på! Kanske något att önska till jul!
Ha det så bra! /Sari

Vikeskärs hem och vardag sa...

Tänka sig jag har inte den boken än :( Men jag kan tänka mig att den är bra. Här har blogger oxå krånglat.
Kram

hemma hos lilla mej sa...

Ja den boken sakna ju ingenting.....Den har allt.Jag tittar och tittar men blir aldrig mätt.Ja den är helt underbar.Ha det gott med en underbar och mysig fredag kraizar ~~~~RITA~~~~.

annika sa...

Fina bilder du har tagit! Jag fick tag i det sista ex på PK designe för ett tag sen men har läst att den nog finns upptryckt igen. Väldigt inspirerande.
Någonting är konstigt i överföringen med bilder har några fler konstaterat. Var fixas sån´t?
annika

LjuvligtLantligt sa...

Promenad på 1,5 timme?! OMG vad länge..gillar du att hålla igång eller är det ngn sorts viktnedgång inblandad? Jag jobbade heltid förra året men i år har jag gått ner till 80%, på pappret iaf.. har jobbat häcken av mig senaste veckorna, tror det är det som tar ut sin rätt nu. Är hemma idag, känner mig helt slut o har huvudvärk plus att jag hade feber igår kväll.. Men ikväll ska jag absolut vara i toppform inbillar jag mig (barnlediga!!)
Ha en riktigt skön dag din smygbloggare ;)

Mvh G.

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hej, jag använder hönsnät som jag formar. Binder med bindtråd men att använda silvertråd är finare. Ibland lägger jag mossan i hjärtat som med det lilla, eller utanpå som med det stora :)
Kram

Västbacken sa...

Hej!

Vilka fina bilder du visar :)

Jag har beställt boken till butiken och hoppas jag har den när jag öppnar.

Hihi en sak i taget. Här har jag börjat ÖVERALLT i huset. ALLT är uppochner. Saras rum, salen, köket, ja jösses jag stökar till överallt. Typiskt mig.

Ha en bra helg

Lotta