söndag 27 september 2009

Jag har fått en utmärkelse

Så glad jag blir. Snälla Anna-Karin med bloggen Livet här och nu har gett mig en utmärkelse. Blir alldeles varm inombords för jag tycker motiveringen är så fin. Jag tar ödmjukast emot den och känner mig stolt! Besök Anna-Karins blogg den är jätte fin och inspirerande. Motivering:http://www.livetpaberget.blogspot.com/ för att den ger mig inspiration i vardagen Vill gärna passa vidare denna fina utmärkelse till två kvinnor som inspirerat mig att starta min blogg (vilket är så kul så detta blir mitt sätt att säga tack). Den ena är den alltid så snälla och omtänksamma Sari med bloggen LillaProvence. Den andra är kruttjejen Christa med bloggen Angel and roses som ångar på i ett härligt tempo och som ständigt bjuder på nya härlig inlägg.

1 kommentar:

Roses & Angels sa...

TACK SNÄLLA SÖTA för denna fina utmärkelse och dina fina ord! Ska publicera denna söta imorgon på min blogg! Värmer så att läsa motiveringen att vi inspirerat dig att starta bloggen! TACK söta söta du! Ha en fin kväll imorgon är jag tillbaka igen! kram