torsdag 12 november 2009

En kik på min toatapet

Hej på er! Nu är det nästan fredag, så skönt. Här har temperaturen återgått till det normala fast ute är det lite kallare, 8 grader kallt faktiskt. Vilken dag det varit här, sol i massor och vintervitt över allt, synd att man suttin inne på jobbet hela dagen. Den här tapeten gillar jag verkligen, den sitter inne på vår lilla tossi. Bilden blev tyvärr inte så bra orkade inte börja tjorva med inställningarna. Bild från mitt köksfönster, allt är så klart köpt hos Lilla Provence:). Bilen är besiktad och godkänd, skööönt, då rullar vi ett år till jag och Gålle:). Ha en skön kväll alla! Kram /Sara

24 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Sara
så fint du har i köket, ja visst var det kyligt men solen underbar..synd att du fick vara inne det var så härligt ute.
allt gott till dig kramar Catthie

Bestemor Drillo sa...

For et nydelig hjerte du hadde i ditt kjøkkenvindu ! Det er som om varmen fra vinduet lokker deg inn!
Ha en fin kveld!

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint det blev i köket.vad skönt att bilen gick igenom.Grattis.Ha en skön kväll vännen kramizar ~~~~~RITA~~~~.

Änglarnas hus sa...

härligt att bilen blev godkänd..

fint har du gjort det i fönstret.. jag köpte en likadan hjärtlykta förra året..i "min" inredningsbutik.. de är så fina även på dagen, utan ljus i , tycker jag..

Ha det gottis!!

Kraam Sanne..

Lantliv sa...

Heja Gålle,
vad skönt....han håller ihop...just for you!
Men jisses har Ni så pass vintrigt uppe hos dig...brrr....men sol...så underbart!
kram Anne-Lee

Vända blad sa...

Så skönt att bilen är ok! Vi har köpt "ny" bil idag, tralalala, den är så fiiin! Hoppas den håller också =)
Vilken jättesnygg tapet! Har inte sett den förr, är den ny eller?
Här är det kallt minsann - 14, men jag eldar järnet i kaminen...
Psst. Du har nåt hos mig.
Snart är det fredag!
Kram Maria

LjuvligtLantligt sa...

Grattis till dig o bilen! :)
Finns inget värre än att bli bil-lös..speciellt när man har kids.
Så fin lykta..blir helt salig!

Kram Git

Roses & Angels sa...

Hej! Så fint i köks fönstret! Det där hjärtat är så vackert.Åh vilken lättnad att bilen är besiktad och att det gick bra, det där är aldrig kul! JA vet du NU skiter jag i alla koder! haha! FÅR inte till rubrikerna! MEN det får vara så! Hoppas bara att texten går att läsa på båda bloggarna! Hihih ja jag älskar det senaste fyndet, vill ha den ovala också sen får det nog vara bra eller hahhaha ja med mig vet man inte. Tack jag är snart klar där! ha en underbar kväll! Kram

lovefriidrott sa...

Hejsan

idag har jag vart på stan och fixat lite för Josephs kalas:)
Var o köpte lite glögg ska ju ha lite tips i morrn:)
Bilden på lyktorna är så stämningsfulla:) jo jag köpte lite julskivor med:) oj det blev ett konstigt inlägg el kommentar:)
Och vAD ska frun göra i morrn???
kanske på after work???
Ha d
Kram Sari

LjuvligtLantligt sa...

Ja man är inte på topp jämt men du kikar alltid in hos mig o skriver ngt sött i mina med el motgångar..tack! Du är så himla go, synd att vi bor så långt ifrån annars hade jag bjudit dig o mini på fika :)

Kram Git

AkH sa...

Vilket vinterlandskap ni har hos er, här är det nu någon plusgrad och lite blött- regnade igår. Ingen snö här inte! Vilken jättesöt hjärtlampa och söt liten lykta, mysigt...
Skönt att klara besiktningen, aldrig roligt att behövar göra ombesiktning. Toatapeten ser jättefin ut, trots att det inte ser riktigt ut som i verkligheten. Det är inte lätt att få till bilderna ibland. Ha det gott!
Kram Anna-Karin

Vit som snö sa...

Du har ju också hittat massa fint hos Sari ser jag. Jaa, visst är zinkhängaren fin, känner mej så nöjd! Vi har visserligen ganska stort hus men likafullt ett rum för lite... Eller kanske är det så att man har för mycket saker???
Kram Cilla

Elsa och Helena sa...

Åhh så fint och inbjudande i ditt köksfönster...förstår att ni har det skönt och mysigt där innanför!

Kram Helena

Norregård sa...

Så mysigt i ditt köksfönster!! Jag önskar vi hade lite vinter här! Här är bara grått och trist.. Bra att bilen gick igenom:o)
Kramar Malin

promenader på landet sa...

Vad härligt det låter att ha lite kallt! Här ska det bli 8+ näsra vecka rena våren! Jättevackra lyktor! ha en bra helg! Kram Maria

Fröken Fräken sa...

Jag hörde att det varit kallt här igår.. kändes lite chockartat att komma till -10 när man varit i ett Stockholm där det varit mellan +7 och +10 grader (fast alla där gick ändå i värsta vinterstassen och virade halsduken många varv runt halsen..!)

Kathrine H sa...

For et nydelig bilde fra kjøkkenvinduet ditt! Kjenner at jeg gleder meg veldig til jul nå. :o)

Stilig tapet - den minner meg om en tapet min mormor hadde før i tiden. :o)

Ønsker deg og dine en riktig god helg!

Sari sa...

Åh, sån fin toatapet!! Där sitter man gärna!
Jag såg den hjärtformade lyktan hos Lilla Provence när jag kikade in där en dag! Jättefin!!
Ja, visst är det skönt när bilen klarar besiktningen. Men dessa bilar...... Inte kul när det är något konstigt med dem... I vår bil tändes plötsligt en lampa och det var bara att lämna in den.. Lampan släcktes, men om den skulle börja lysa igen, skulle vi lämna in bilen igen.. Tror du inte att lampan tändes igen! Ny sväng till verksta´n..... och beskedet att detta skulle kosta 6000 kr!!!!!
Sån tur var fick vi rådet att kolla upp med försäkringsbolaget. Och nu har vi fått reda på att vi endast betalar drygt 1000 kr.
PUST! Vilken lättnad!!!
Ja.... bilar....
Trevlig helg!
Kram Sari

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad fint du har! Härligt att bilen gick genom besiktningen!
Ha en fin helg!
Kramis/LenaS

Hanna sa...

Så fint hjärta i fönstret.
Ha en bra helg.
Hanna

Anna-Lena sa...

Hej!

Vad skönt att bilen gick igenom besiktningen. Vad vacker din toatapet är och den sista bilden var stämningsfull. Själv har jag inte lyckats få till en enda bild under hela veckan. Hoppas på lite bra fotoljus i morgon!

Önskar dig en härlig helg med massor av mys!

Kramar Anna-Lena♥

Nyanser av vitt sa...

Vad fint Sara. Både i fönstret och på toan
KRAM

Gammelbålsta sa...

Hej!
Jag gillar din tapet. Fint med hjärtat i köksfönstret. Jag var på väg att köpa sådana förra veckan men ångrade mig. Sedan ångrade jag mig och åkte tillbaka idag. då var de slut, Typiskt.. man ska slå till direkt. Skönt att bilen gick i genom.
Ha en fin helg Kram Aydan

Roses & Angels sa...

HEEEJ! Åh vad jag var trött igår hihi! MEN fick sova till 9 i alla fall! Ja du ikväll ska hela projektet avslöjas hihi! Tack ja det var en överraskning att få vara med i tidningen igen, bra reklam som du skriver. Hhaha ja en tur på krogen är väl inte helt fel men jag är inte heller van med det längre hihi. Hoppas du får vila nu då ha en bra lördag kram