torsdag 14 april 2011

Att förvandla utan att det kostar....

.....det gillar jag.
Vad roligt av er att några av er börjar hitta tillbaka till min blogg som legat på is ett tag :). Tack för alla era söta kommentarer :). Det är påsk snart och jag har kikat runt och inspirerats av er andra så jag gjorde lite eget pyssel. Köpte detta på en loppis för ett tag sedan. Såg potentialen i detta mindre fina.
Använde tapetklister och fina vintage papper, målade korgen vit och lade i ett tårtpapper. En klar förbättring i mina ögon.

Sen klädde jag konservburkar i fint papper. Den prickiga ska få en liten vårblomma i sig, den med rosen är fylld med värmeljus och står på byrån och den lilla rosa fick ett gäng tops i sig. Lätt som en plätt och kostade inte mycket. Ha de gott alla där ute! Kram /Sara

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fina ägg du har gjort.Kul att du är tillbaka på bloggen.Har saknat dej här ♥ Blev fint att dekorera konservburkar.Ja det är skoj med pyssel.Ha en skön dag rara vännen.Kram Rita ♥

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fina äggen blev!
Ha en underbar torsdag!
Kram/Lena

LinaTriathlet sa...

Kul att du är tillbaka :)

Så fina konservburkarna blev! Så duktig du är!

Trevlig helg!
Kram Lina

Nyanser av vitt sa...

Åh vad fina och vad kul att du är tillbaka. Ha en jättemysig helg.
kram Agneta

Gnistra i Norr sa...

Vilket fint pyssel och blogg du har! Hittade till dig via Saris sida.

Trevlig helg!

//Jeanette (också på berget)

Elsa och Helena sa...

Hej Sara! Så fint det blev, vad du är pysslig! Smart idè med burkarna och väldigt dekorativt. Ha en skön helg:) KRAM Helena

Nina sa...

Tokfint vännen!! Tänk om inspirationen kunde komma till mig också. Jag som älskar pyssel men är tom på fantasi och inspiration *snyft*. Undrar vad som kan rå bot på det? Mottager gärna tips. Kram banan going.