söndag 6 juni 2010

Full rulle

Hej alla! Idag har det varit full rulle med allt möjligt men inte ett ändå måste. Sån rulle gillar jag:). Här kommer lite blandade bilder från dagen.
Fat med skor (mina barnskor) Gillar den här shakern
Ja har målat lite nu igen, har haft ett uppehåll med det men nu är jag igång igen med penseln. Har flera saker på gång men det är bara den här hängaren som är färdig.
Före Efter Fått ny duk av mamma, så sommrig och söt Närbild Jag och Mini har bakat bullar
Ha en skön Söndag alla där ute! Kram /Sara

11 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilka söta skor.Vad fin hängaren blev ,tänk att vit färg gör bara så himla mycket.Vilken söt duk du har fått av mamma:Vad duktiga du och Mini har varit som bakat bullar.Gott med fika och nybakade bullar.Önskar dej en skön kväll i det helt underbara vädret gulliga du♥ Kram Rita ♥

Unknown sa...

hej
vilka fina bilder, skorna är sockersöta...
skoj med bullbak...
skoj med resa...
ha en trevlig kväll...
kram Catthie

Fröken Fräken sa...

Jag har just lagt målarpenseln på hyllan ett tag, och ägnar mig åt symaskinen.. fast nu kommer pappa med två skåp till veckan, så penseln får nog inte ligga länge där..
Man hinner mycket när man inte kan vara ute och sola. Av princip har jag inte vantar på mig i juni, men det är inte långt ifrån att jag överger de principerna just nu..

Fruädel sa...

Hej sötis!
Vilka vackra lyktor och härligt med bullbak! Vet du vad vi har gjort idag då? Haft ledigt från bygget och åkt på loppis, hurray! Hittade en del fynd som ska på plats i hemmet och mannen har utlovat lediga söndagar med loppistur varje söndag! Jippie! Han även med fika med massor av vänner, en perfekt dag! Kram på dig fina du!/tess

Lyckoslanten sa...

Det blir alltid så snyggt när du är framme med penseln! Glada bilder! Ha det skönt nu i veckan! ♥

Vit som snö sa...

Fniss, jaa sån rulle gillar jag också, full men bara av roligheter!
Snygg hängare! O supersöt duk!
Ha det gott!
Kram Cilla

Roses & Angels sa...

Oj oj här målas det och bakas och fixas. Längtar att få hålla en pensel och börja måla mitt symaskins bord men det får vänta ett tag till. Tack gulliga du för de fina orden om Sandra! JA visst är man stolt, skulle ljuga om jag sa att man inte är det. Dom var så fina, alla ungdomar. Vilket minne för livet. Hoppas ni haft en underbar helg. Kram

Körsbärshöjden sa...

Tänk vad lite vit färg gör.
Duken du fick av mor var sååå söt.

Ha en riktigt fin start på veckan
Kram Eva

Ett Vitare Hem sa...

Vilka fina skor, kul att du har dem kvar!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

lovefriidrott sa...

Hejsan i stugan:)

söndag har blivit måndag o man stressar vidare som en tok:( När ska d lugna sig? Livet alltså:) ja ja snart är det semester:) skööönt!!!
Osså far ju du o Mini iväg:) vad najsigt ni ska ha det:)

Dina skor o shakern,,,,så fina:)
Måste bli en xtra god drink i den:) eller hur?

ha d bäst
Kramis Sari

TobbeL sa...

Underbart goda bullar blev det. Hade kunnat äta hur många som helst men då blir nog Hanna och Hilda ledsen. Men nästa vecka är ni ju borta :-)