fredag 12 februari 2010

Akut trötthet har landat på Berget

Hej alla! Vill önska er en fin helg! Hade inte tänkt blogga idag men måste göra något för att kunna hålla mig vaken. Har jobbat alldeles för mycket, sovit för lite och ätit för dåligt. Kroppen vill inge mer, tur att Mini är hemma.
Hon hjälpte mig laga tacos.
Vinet hälldes upp men slängdes bort, för trött = risk för migrän Mini fotat trött mamma som plockar i diskmaskinen, jag ser ju helt knäckt ut, hu. One down
Underbart att OS börjat!! Ha de gott alla där ute! Kram /Sara

20 kommentarer:

Norregård sa...

Hej Vännen!!
Du måste ta det lungt!!
Du är ju ständigt igång med något...Tur att du har en sån gullig liten tjej i köket;o)
Ni är bara för söta!!

Kram Kram Malin

Änglarnas hus sa...

Gäääsp! ser såå mysigt ut att sova..kryper till kojs själv nu!!

Godnatt!!

Kramis Sanne...

Vända blad sa...

Hej vännen! Här sitter också en trött mamma...har nästan inte orkat stiga upp en del morgnar. Nu blir det en kopp te och sen nattinatti... Vilken tur att du har Mini som är så gullig och hjälper till =)
Du får försöka ta det lugnt under helgen, så gott det nu går ;)
Kram Maria

Körsbärshöjden sa...

Var rädd om dig .
Ha en riktigt lugn och fin Lördag.

Roligt att du följer min soff följetong :)

Kram
Eva

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron !var rädd om dig.Ha en kön och härlig lördag.Vad gullig hon är Mini.Hoppas att du har fått sova gott ,För att möte en ny dag vännen.Ha en skön och härlig lördag varmkram Rita ♥

Lyckoslanten sa...

Kroppen säger ifrån. Min fredag kväll blev inte lång innan den tog mig till fjäderholmarna. Ha en skön lördag! ♥ Ann-Lis

Penseldraget sa...

hej vännen
du ser väldigt bra ute för att vara så trött =) o lilla mini så skönt hon sover...ta hand om dig nu vännen
kram pia

Fröken Fräken sa...

Det är helt okej att ta det lugnt! Faktiskt! även om jag själv är dålig på det... har de senaste helgerna inte gjort många knop, och faktiskt har världen inte gått under. Idag känns det som jag har mer energi, trots vissa personer som sårar och bara tar...

LjuvligtLantligt sa...

Det verkar smitta av sig, vi somnade 22.30 igår! *unikt*
Tycker att du är en väldigt vacker kvinna!! *avis*

Kram på er bägge!

Hanna sa...

Du måste tänka på att vila.
Ha en bra alla hjärtans dag.'
kram
Hanna

Bestemor Drillo sa...

Ha en av slappende OS-helg !
Nydelig bilde av en liten jente;))
Kram!

promenader på landet sa...

Hej vännen önskar dig en skön Alla hjärtans dag och ta hand om dig!! Kram Maria

Ett Vitare Hem sa...

Åh lägg bort alla måsten och bara var!
Ha en fin kväll!
Kramis/LenaS

Nyanser av vitt sa...

Så sött hon sover din lilla hjälpreda men aja baja Sara...inte slarva med mat och sömn när inte Mini är hemma. Det har jag sagt förut ( hm...har du två mammor :O)
Så fina saker du beställt av fru Ädel
SKÖT OM DIG

Old and New Home sa...

Hoppas du får en lugn alla hjärtans dag och kan vila ut ordentligt.

Kram Cattis

Vitt hus med svarta knutar sa...

Önskar er en riktigt avkopplande och mysig alla hjärtansdag. Släpp alla måsten, kryp upp i soffhörnet och bara kramas och mys.
Ha det bäst. Kram,
Regina

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Nä nu banne mig är det bara att använda denna dag till en skön och avkopplande dag, ja det behöver du!

Ha en en trevlig, hihi men luuugn ♥Alla hjärtans dag♥

Kram Anita

Blåbär och Mjölk sa...

KRAAAAAAAAAAM min kära vän på Alla hjärtans dag!!!! :))
Nu ska jag till backen och se på när lillan skall lära sig åka slalom!
Hoppas du känner dig mer utvilad i dag! Sååå mysigt att laga mat med sina barn ju!!! Visst är de duktiga och hjälpsamma när det behövs. :)
Nej nu måste jag åka!
Ha en underbar dag min goa vän. Åsa.

Vikeskärs hem och vardag sa...

Kul att få se bloggerskan :) Hoppas tröttheten försvunnit, här är det med trötthet fast beror på att vi slirat runt på dansgolven hihi.
Kram

Unknown sa...

hej vännen
önskar dig en toppen alla hjärtans dag...

kramar Catthie