onsdag 28 oktober 2009

Lycka Jag har fått en award!

Tack snälla goa Chattie med bloggen Fröjder i Livet, det värmer i kylan.
En vacker kvinna behagar ögat - En god kvinna behagar hjärtat. Den första är en juvel - den andra en skatt.
Jag vill dela med mig denna till 2 st härliga bloggerskor, ja alla är ju härliga. Git med bloggen Ljuvligt lantligt för att hon bjuder på så många skratt. Anna-Karin med bloggen Livet här och nu för att hon är en så gullig mångkonstnär. Må gott alla ni borde få varsin award för att ni så flitigt uppmuntrar och stöttar. Kram /Sara

5 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Grattis till awarden :) Hoppas dagen varit bra?.
kramar

lovefriidrott sa...

Jättegrattis Sara, den är du VÄRD:)
Ha em trevlig kväll m Fia lotta
Kram Sari

AkH sa...

Vad roligt att du fick denna, och tack så jättemycket för att du ville ge mig denna!
Kram Anna-Karin
livetharochnu-akh

LjuvligtLantligt sa...

Åhh vad glad jag blev...ja det vattnades lite i ögat må du tro! har givetvis lagt in den på min sida..
Extra love till dig idag min vän!

Kram från en glad..nej..JÄTTEGLAD Git!

Unknown sa...

Hej Sara klart du är värd en Award, jag blir så glad och varm inombords här i din fina blogg, stor kram till dig/Catthie