fredag 16 oktober 2009

Kräkfest på Berget

Hej alla fredagsfirare! Här har det varit kräkfest natten lång. Lillan fick för sig att det var dags för en liten sväng magsjuka. Nåja, det har gått över nu. Igår körde min pappa mig lååååångt för att hämta min nya skatt. Tack för det lilla pappa! Älskar detta gamla slagbord som numera är mitt nya köksbord. Imorgon ska jag ta itu med de gamla stolarna jag köpt till bordet. Skrapning och målning blir lördagsnöjet:). Hoppas ni alla sitter skönt i soffan:). Kaptenen på den här skuten är mycket trött så det blir inget långt inlägg idag. Tack alla som kikar in och välkommen åter. Må gott! Kram /Sara

13 kommentarer:

AkH sa...

Vilket jättefint bord! Oj, oj, du är verkligen en hejare på att måla! Önskar att jag vore lika glad i det ibland.
Hoppas att lilltjejen är helt frisk nu!
Ha en härlig helg!
Kram Anna-Karin

Atelje Skärvan sa...

Fy, vad jobbigt ni har haft det,hoppas att helgen blir bra.
Härligt slagbord skall det bli vitt?
Kram Agneta

Nyanser av vitt sa...

Hej vännen,
Hoppas kräksjukan är ett minne blott nu och att du inte blir smittad. Jättefint bord. Det ska du behålla så va?
Kramis

Unknown sa...

Åh nej magsjuka som är så jobbigt. hoppas hon mår bättre, önskar er en skön helg/Catthie

hemma hos lilla mej sa...

Nej fy vad jobbigt för .Hoppas att hon börjar må bättre.Bara hon inte smittar dej.Vilket fint slagbord.Ha en härlig lördag och att tösen kryar på sig kramizar ~~~~RITA~~~~.

Lantliv sa...

Mycket fint bord....härligt...Så det blev inge bastu ikväll då?
Hoppas Ni alla är pigga igen imorgon...jag e frött nu men njuter av fredagskänslan...oj kl är lördag nu...00.00
Lördagskramen till dig
Anne-Lee

Roses & Angels sa...

Åhh stackars er det där är inte roligt! Hoppas det är bättre idag! Bordet gillar jag skarpt du! Det var jätte fint! Ha en fin lördag nu kram

Tea Lady sa...

Oj, stackars er, fy sjutton för kräksjukan! Hoppas det är över för denna gången nu!

Tack för hälsningen hos mig! Jodå, det här är ett härligt ställe skall du veta. Mer info om det i morgon på bloggen.

Ha det bra med skrapandet i helgen!

Kram
Lena

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej!

Oj, nu är MÅD suuuuur :o). Skrev ett långt långt meddelande till dig och det bara försvann. *djupa suckar" så nu skriver jag bara att jag är impad över allt fint du åstadkommer och hoppas att lillhjärtat är frisk och att ni andra slipper det.

Kramar o tankar
Måd

Vikeskärs hem och vardag sa...

Superfint bord... Verkligen...Hoppas lördagen är bra :)
Kramar

promenader på landet sa...

Vilket jättefint slagbord!!! Helt i min smak!! Hoppas ni andra klarar er från magsjukan. Kram från Maria

Lönnen 13 sa...

Usch, inte kul med magsjuka,hoppas att hon kryar på sig.

Du det bordet var jättefint,tur du har en snäll pappa som kör dig.

Sekretären blev riktigt fin i vitt, bra jobbat!
Kram Anneli

Fröken Fräken sa...

Det var ett jättefint bord! Det låter som ett bra sätt att spendera helgen på, måla och greja! Själv ska jag sätta igång och montera ihop mina nya hyllor, så jag hoppas att allt blivit rätt och är med... :-)