torsdag 17 september 2009

Det finns så lite tid

Istället för att flyga och flänga som vanligt bestämde jag mig för att gör något viktigt, nämligen bygga ett slott av en skokartong tillsammans med min dotter. Här har vi ritat med glitterlim:), fram och baksida på slottet. på insidan är en bild från en princesstidning inklistrad. Det är så mysigt att pyssla men min lilla älskade vän. Mer sånt ska jag ta mig tid med har jag bestämt. Så här trött kan man bli av att bygga slott. Vi tände ljus och såg barnprogram tillsammans också:). Tur att jag har dig min lilla vän.

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint slott ni har byggt.Ja visst är det mysigt att pyssla med sin älsklingar.... Ha det gott kramizar ~~~~RITA~~~~.

lovefriidrott sa...

Hej Vännen
såå mysigt ni haft:)
själv ska jag oxå bara njuta i helgen.
ha d gott
Kram sari

LjuvligtLantligt sa...

Javisst är det mysigt när man ägnar stunder enbart med sina barn o på deras vilkor.. Fast mina barn är mest med kompisar här o där,ut o in,upp o ner *L* Ska boka in en familjekväll, rulla ner o låsa dörren!! Vill ha barnen ifred en kväll..fast frågan är om dom vill ;)

Ha en mysig kväll.

Kram G

Körsbärshöjden sa...

Det var så mysigt när barnen var små..fast det är mysigt med vuxna
barn också... på ett annat vis..

Det blir inga pappers slott ...utan nu bygger man riktiga hus :)

Ha en riktigt fin helg
Eva