torsdag 10 september 2009

Loppis dag = bra dag

Var en snabb sväng på loppis idag, hade sådan abstinens så jag var bara tvungen att svänga förbi efter jobbet. Hittade inte så mycket men dock två stycken jätte söta skålar med rosor på. Lovade mitt lilla troll att lägga ut den glittriga trollstaven hon fyndade. Nu blev det inte så bra bild på trollstaven men vad gör det när man har en rosa liten tjej att titta på istället:). Har målat den här pallen jag haft ute under sommaren. Den har fått flytta in nu och ska stå på trappavsatsen men först fick den bli vit. Nu väntar jag på att hitta rätt lykta att ställa på den. Alla jag har är antingen för små eller för stora. Men det är ju ett angenämt bekymmer som säkert kommer lösa sig på bästa sätt:). v

4 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Fina skålar och väldigt söt dotter. Lykta till pallen är ett mycket angenämt bekymmer....
Kram Agneta

Nyanser av vitt sa...

Ja jag hittade dig hos någon annan. Kul tycker jag.
Sköt om dig!
Agneta

Penseldraget sa...

HEJ
vilka härliga skålar med rosor på..kul att fynda. din dotter är super söt =)
ha en skön helg
kram pia

lovefriidrott sa...

Tjena Bruden:)

Jättefina fynd hörrö.
Och pallproblemet löser jag;)
Massvis m lyktor är på väg till La Boutique
Pussa trollungen fr mig och säg att hon gjort världens bästa fynd
Kramis Sari