onsdag 7 oktober 2009

Det var en gång en vacker historia

Hej alla goingar:). Blir så glad för alla trevliga och positiva kommentarer som jag får. Det värmer och piggar upp! Det är så kul det här med bloggen, helt fast ialla era fina bloggar och roliga projekt. Iband skulle jag önska att jag kunde "hoppa in" i era bloggar och hjälpa till med allt kul pyssel och knåp,.Finns ju så mycket att lära sig:). Berättade igår om två tavlor jag köpt på Lilla Provence här kommer bilderna. Tror att det står "Det var en gång en vacker historia" men jag är inte säker. Någon som är bra på franska? Det var svårt att fota, hur jag än gjorde speglade det sig i glaset, trista bilder på så otroligt fina tavlor. Ville visa hela tavlan men detta blev ju inte snyggt men jag orkar inte göra om. Känns som om jag håller på att bli sjuk, usch. Må gott alla där ute! Kram /Sara

14 kommentarer:

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej!

Lämnade nyss en kommentar men nåt mysko hände - så jag hoppas att den kom fram???

Kram o ha en fin kväll på berget!
Maud

lovefriidrott sa...

Hej Vännen
alltså dom är ju för fina dina tavlor, jag har så lust att behålla 2 själv...men det går ju inte ha allt.
Inte får du bli sjuk nu, vi ska ju på promiss

Kram Sari

Lantliv sa...

Inte bättre idag...hmmm...Anne-Lees mynta te hade nog gjort susen.
Har du fått snö idag...hörde på radion att det var snökaos uppåt landet?
Sari kan ju i såfall dra dig på en pulka... nu då du inte känner dig bra.....himla bra idè...:D

Måste kolla ljusstakarna där...bestick där me!?!
Ha en go kväl,
kramis Anne-Lee

Fröken Fräken sa...

Hm, ingen hejare på franska, trots att jag har plugga franska i 1 ½ år... minnet är kort! ;-)
Hoppas bacillerna vänder om så att du inte blir sjuk.

Roses & Angels sa...

Hej Sara! Ok då vet jag, får söka vidare är kanske ute för tidigt hih! Ja vinterkläderna är väl liiiite för ljusa men ja vad gör man. Visst blir man glad när man går på loppis!! hihi! Så fina hjärtan och annat fint du handlat av Sari! Ha en fin kväll kram

Ida sa...

fina tavlor! ta det lugnt och krya på dig!
kramar Ida

LjuvligtLantligt sa...

Jättefina tavlor! Var ska du hänga dem?

Hoppas du mår bättre efter en natts sömn..

Kraam Git

Unknown sa...

Toppen fina tavlor. Visst är det skoj med alla som pysslar och man får så toppen fina ideér av många. allt gott/Catthie

AkH sa...

Så fina, kan tyvärr inte franska så jag blir inte mycket till hjälp där. Hoppas du klarar dig undan några krassligheter! Du får ta något varmt att dricka och krypa ner under en varm filt!
Kram Anna-Karin

Vikeskärs hem och vardag sa...

Fin fina tavlor du köpt. Hjärtanen var superfina.
Bilder kommer nog på hamstern snart, han är så liten och snabb så man hinner ju inte hihi.
Men han mår bra.
Ha en fin torsdag, kram

Sari sa...

Nej, vad trist om du håller på att bli sjuk..... Hoppas du känner dig bättre idag!
Vilka fina saker du köpt! Jag vågar inte ens gå in och titta på Lilla Provence... Jag vill bara ha en massa saker då! De två tavlorna är hur fina som helst!
Ha det bra! Kram Sari

Penseldraget sa...

hej
tack vännen för din kommentar =) ska försöka inte stressa men de är inte så lätt de går så himla fort . vilka underbara tavlor du köpt av sari har oxo handlat lite av henne . =) ha en skön helg
kram pia

Unknown sa...

hej tack för titten och kommentaren - jag klär dom oljade bladen med finbetong sen torkar det ca ett dygn..allt gott till dig/Catthie

Hanna sa...

Så fint
Hanna